BOHEMIA SEKT představuje |inovovaný design svých produktů

15.10.2018 |
Aktuality

Bohemia Sekt vstupuje do své hlavní sezony s novým designem. V nové podobě se tak zákazníkům představí oblíbený Bohemia Sekt demi sec, ale také ostatní šumivá vína nesoucí tuto značku. Novou podobu navrhlo renomované designerské studio Smith Lumen z italského Milána. "Změny na etiketě nejsou na první pohled nijak zásadní a to byl i náš záměr, jemně jsme inovovali písmo, některé další grafické prvky, ale také tvar krčkové etikety, aby láhev získala ještě větší eleganci, prestiž a zároveň respektovala současné trendy v designu nápojových kategorií. Přesto pro nás z hlediska výroby šlo celkem o revoluční změny. Po více jak pětadvaceti letech jsme pořídili novou etiketovací linku. To nám umožnilo změnit technologii aplikace etiket, a využít tak prémiovější tiskové efekty," upřesnil marketingový ředitel společnosti Bohemia Sekt Martin Fousek. Nové láhve se objeví na maloobchodním trhu již během září. Na nový design etiket navazuje také nová komunikační kampaň značky Bohemia Sekt se zastřešujícím sloganem "Buďte spolu". Zákazníci se s novou komunikací značky budou moci setkat v televizi, na internetu, v lifestylových magazínech, v místě prodeje či v podobě venkovní reklamy. Design svých etiket mění Bohemia Sekt po 7 letech, naposledy je upravoval v roce 2011.

Zveřejněno ve WINE & Degustation 10/2018


Partneři

Aktuální číslo

Předplatné


PřihlášeníRegistrace

Přihlášení uživatele

Pro přihlášení na web zadejte svoje uživatelské jméno a heslo. Přihlášení platí i pro weby časopisů Yacht, WINE & Degustation, Exclusive, Caravan.

Zapomněli jste heslo?

© YACHT s.r.o. | Všechna práva vyhrazena
Created by EI